24.10.2014

Are we out of the woods yet?



Jotkut pitkäaikaset lukijat saattaa tietää mun ultimaattisen fanituksen kohteen. Enemmän countrysta tunnettu, aiemmin kiharapilvinen blondi laulajatar on kuulunut mun soittolistoihin 9-vuotiaasta asti. Tunnistaako joku? 


No kyseessähän on tietysti aina niin ihana Taylor Swift, jolta on tulossa uus levy KOLMEN PÄIVÄN PÄÄSTÄ!! Uudelta levyltä on jo julkastu kolme biisiä; varmasti kaikille tutuksi käynyt radiorenkutus Shake it Off sekä Welcome to New York ja Out of the Woods. 


Oon tän koko päivän kuunnellut noita kahta uusinta biisiä. Ajattelin ensin pettyväni Taylorin aivan uudistuneeseen tyyliin ja pelkäsin ettei kappaleilla olis enää mitään sanomaa, mutta toisin kävi. Countrysta poppiin vaihtanut Taylor on ollut mun esikuva sieltä ala-asteelta lähtien, ja mulla on tätä tytsyä kohtaan kehittynyt vuosien saatossa aivan omanlaisensa rakkaussuhde - mä en kirjaimellisesti pysty vihaamaan Taylorin yhtäkään kappaletta. Siitä huolimatta mua otti päähän tää radiorenkutus Shake it Off, vaikka senkin takana on sanoma jotka vaan asiaa tutkineet Swiftiet tietää. Nää kaks uudempaa biisiäkin on piilomerkityksiä täynnä, jotka mä ja monet muutkin tajuaa. Jonkun korvaan nää uudet kipaleet saattaa kuulostaa hyvinkin pinnallisilta - niitä ne ei ole, vannon sen! Kuten kuvista saattaa joku päätellä, Taylorin uuden levyn kannessa esiintyy lintuja ja siitä sain inspiksen kuviin. Tykkään tosi paljon lintuaiheesta, ah

Eniten mä odotan uudelta 1989 - levyltä biisiä nimeltä Clean, josta liikkuu swiftiepiirissä tällasia huhuja; "Taylor Swift wrote the song 'Clean' especially to the swifties who have '__ days clean' in their captions". Odotettavissa siis jotakin masennukseen ja itsetuhoisuuteen liittyvää rohkasua. Ääks, en malta odottaa!

Onko täällä ketään sielunkumppania joka odottaa Tayn uutta levyä yhtä paljon kuin mä? Entä mitä mieltä muut ootte uusista biiseistä?

4 kommenttia:

  1. Tykkäsin tästä postauksesta, varsinkin ensimmäinen kuva on hieno! Oon itekkin nyt just kuunnellut noita Taylorin uusia biisejä :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Jenni, ihana kuulla! Oi, kiva :-)

      Poista
  2. Ai että, Taylor Swift on vaan niin upee!

    http://oliviamyllyla.blogspot.fi/

    VastaaPoista