28.12.2014

Couple of newbies

KENGÄT h&m | HOUSUT 2nd hand
JOULULAHJAT: this is not a book | kylpypyyhe | meikkauspeili led-valoilla | makusiirappia

Mun netti on tällä hetkellä todella hidas, ja postauksen tekeminen on siten synonyymi helvetille. Ajattelin nyt kuitenkin sunnuntaipäivän ratoksi raastaa hermojani lataamalla vaivaiset kaksi ostos- ja joululahjakuvaa, jotta pysytte kärryillä mitä oon ostellut ja saanut lahjaksi. Kuvissa näkyvien vaatteiden lisäks oon ostanut neuleen, polvisukkia ja pitsipaidan, joka näkyy tänään Instagramiin lisäämässäni kuvassa. Mä en mistään vinkkelistä kuitenkaan saanut tästä kolmikosta hyvää kuvaa, joten mä annoin olla ja päädyin julkaisemaan kuvat vain edustavista yksilöistä. 

Tää oli mun ensimmäinen kunnon joulu - sain lahjoja aattona, söin jouluruokaa, pukkikin piipahti meidän nuorten seurana. Ei musta silti jouluihmistä sais tekemälläkään. Jouluruuista ainoo mun kelpuuttama on porkkanalaatikko, joka sekin alkaa parin haarukallisen jälkeen maistua melkoisen kamalalta. Ja nää loputtomat pyhät; mä en kestä neljän seinän sisällä kyyhöttämistä, mutta mitäpä muutakaan voisi tehdä kun bussit ei kulje ja kaupat on sulkenut ovensa moneksi päiväksi. 

Kaikesta huolimatta oon ihan tyytyväinen tän vuoden jouluun. Oli ihanaa huomata saamistani lahjoista kuinka ihmiset on oikeesti tietoisia mun kiinnostuksenkohteista ja tarpeista. Vaikkei lahjoja tullutkaan miljoonien edestä, on mun mielestä kuitenkin parempi että lahjat on mieleisiä kuin sellasia liukuhihnatyyliin hankittuja jokatytön ah-niin-ihania hömpötyksiä jotka ei tällä hetkellä olis yhtään mua.

Alkavalla viikolla taidan vetää pipon syvälle päähän ja suunnata alelaareja tonkimaan edullisten ihanuuksien toivossa. Varsinkin kotiosastot on mulle nyt todella hyviä apajia löytää enemmän astiavarastoja lähestyvää muuttoa varten!

Millasia lahjoja te saitte jouluna? Oletteko jo olleet kärkkymässä alennuksia betoniviidakoissa?

2 kommenttia:

  1. toi this is not a book on ihan paras, mullakin on se :D ihanat noi kengät!

    t aleksiina xd

    VastaaPoista