9.11.2014

Onnellisuuden arvoisia asioita

Oon ollu lähiaikoina tosi pienistä (ja vähän suuremmistakin) asioista onnellinen, ja ajattelin tulla tännekin hehkuttamaan mulle onnea tuovia asioita :-) 


KAKTUKSET JA TUOKSUKYNTTILÄT. Mä oon pitkään halunnut joitain ihanan tuoksusia kynttilöitä ja söpöjä pikkukaktuksia, ja viime viikolla sitten kävi niin että ne kiikutin Ikean reissulla kassan kautta kotiin kirjotuspöytää koristamaan. Mun toffeen- ja vaniljantuoksusista kynttilöistä irtoo oikein makoisa tuoksu joka kestää tunteja vielä kynttilöiden sammuttamisen jälkeenkin. ♥ 


LÄMPIMÄT NEULEET. Koti-iltana on ihana kääriytyä pehmeimpään ja lämpösimpään neuletakkiin jonka omistaa, ja mennä perheen kanssa alakertaan seurustelemaan töllötellen TV:tä karkkikippo kädessä. Ja onhan nää neuleet muutenkin ihania, tosi helppo asukokonaisuus syntyy vaan farkuista, topista/t-paidasta ja neuleesta. 


BOBBY-KISSA. Meidän oma murunen tykkää kelliä mun sängyllä ja vieressä usein ja tykkää silityksistä. Kissan silittäminen ja kehräyksen kuunteleminen rauhottaa ihanasti koulustressin keskellä! 


MEIKKAAMINEN. Oon meikannut melkein joka päivä viime aikoina, vaikken olis mihinkään sen kummemmin menossakaan. Mä vaan tykkään tosi paljon istua peilin eteen ja kehitellä erilaisia meikkejä. 


TAYLOR SWIFT - 1989. Taylorin uus albumi on aaaaaivan mahtava! Ei oo päivääkään kulunut ostopäivästä, ettenkö olis tätä albumia vähintään kerran läpi kuunnellut. Biisit on niin koukuttavia ja uudenlaisia Taylorilta. Vielä enemmän mun onnellisuutta lisää ens vuonna käynnistyvä 1989 maailmankiertue, jolle pääsystä elättelen toiveita.

Oikein onnentäyteistä sunnuntaita!

8 kommenttia:

  1. Tää oli tosi kiva postaus! Vähän erilainen kuin aikaisemmat. Toi Taylorin albumi on kyllä hyvä, ainakin ne biisit mitä oon kuunnellut :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Aijaa, kiva kuulla että säkin tykkäät siitä :)

      Poista
  2. Samaistun noihin tuoksukynttilöihin ja varsinkin 1989 on niin samaistuttavan mahtavaa tavaraa! ♥ Ja mikäköhän levy tässä on varmaan kolme/neljä kertaa mennyt läpi tän päivän aikan.. En oo kuunnellut kahteen viikkoon mitään muuta. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ah, niinpä ♥ JEP, mä en (vieläkään) oo avannu ees Spotifyta ton levyn ostamisen jälkeen :D

      Poista
  3. Kauniita kuvia! Mä oon kanssa nyt poltellut aika paljon tuoksukynttilöitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo, ne on kyllä ihania ja tunnelmallisia :)

      Poista
  4. aaw ihania asioita ja ihana lukea tällästä tekstiä <3 sulonen tuo kisu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti ihana Inka ♥ Hih, Bobby nukkuu tälläkin hetkellä mun sylissäni, onhan se aika sulonen pikku vauva :3

      Poista