18.11.2014

Via phone

Mua alkaa hyvinkin vahvasti jo ottamaan päähän tää syys- / talvikauden pimeys - vain sinä aikana on valoisaa kun mä ja suurin osa muistakin kököttää koulun penkillä tai toimiston nurkassa. Ei siinä, talvi on kyllä muuten aivan ihanaa aikaa mutta tää pimeys on valokuvaajan pahin vihollinen. Onko kellään muulla samoja fiiliksiä? Onneks puhelinkuvat pelastaa tälläkin kertaa tilanteen, niillä siis mennään.
 

Mä vaalentelin pari päivää taaksepäin mun hiuksiani. Jätkytyin puolen tunnin vaikutusajan jälkeen mun hiusten keltasuudesta, ja kauhunkiilto silmissäni katosin kylppärin uumeniin valuva kasa hopeashampoota päässäni. Helpotuksen huokaus pääsi, ja viimeinen tuomio liilan mössön jälkeen näistä hiuksita oli positiivisesti yllättynyt. Tykkään ihan hirveesti, ja vielä kun kerran haudon noilla kamalilla myrkkyliemillä suortuviani, voisin väittää että näistä tulee aika perfectot platinablondit. Me like.
 

Ulkoasun huitasin kivan fontin löytyessä myös uusiks. Mun mielestä tää on paljon enemmän mun tyylinen kuin se edellinen. Pientä hienosäätöähän tää vielä vaatii mutta eiköhän tää parin(kymmenen, heh) päivän päästä oo aikalailla kondiksessa! Mitäs te tykkäilette tästä ulkoasusta? Mun mieltä on hallinnut pienoinen blogikriisi jo kuukauden päivät, mutta nyt se alkaa hellittää otettaan mun saadessa taas kirjotusta aikaseks ja muokatessa ulkoasua. Jes!
 

Näistä kuvista suurin osa löytyy muuten mun Instagramista, jota voi käydä sieltä metsästämässä ja ehkä jopa seuraamassa nimellä @minnabae. Siellä mä päivittelen huomattavasti muita someja aktiivisemmin ja kuvauksesta löytyy myös mun Snapchat, jossa mut voi halutessaan lisätä!

Ihanaa alkanutta viikkoo kaikille, pus!

2 kommenttia:

  1. Mulla on osittain samat fiilikset talvesta, talvi on toisaalta ihana kun on kaikkia jouluvaloja ja sellaisia mutta sitten taas... valokuvaus ei meinaa onnistua yhtään koska PIMEYS. Mutta sun kuvat on aivan ihania, vaikka onkin puhelinkuvia. :) Sun profiilikuvaa ihastelinkin jo Facessa, oot niin ihanan kuvauksellinen!

    Hihii, se tuntuu vaan niiiiiin ihanalta lukea taas pitkästä aikaa blogeja! :3 Ja vielä ihanampaa on kommentoida, kun edellisellä tunnuksella ei meinannut enää onnistua teknisten ongelmien vuoksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin täälläkin! Kiitos sulle Jenni, olet ihana ♥

      Voi mä uskon! Mä olisin ainakin ihan hukassa ilman blogien lukua :3

      Poista