5.10.2015

Pientä ja kimaltavaa [ + alennuskoodi ]

Materialisti-minäni sai taas melkoisesti tuulta purjeisiinsa, kun pääsin valitsemaan Jumaraudan sivuilta muutaman tuotteen itselleni. Oli melkoinen pulma edessä, kun kaikki kimmeltävä ja metallinhohtoinen vie tällä hetkellä huomioni! Mulla on sellainen kausi, että korut alkaa kiinnostamaan enemmän taas pitkän "koruttomuuden" jälkeen. Korukuumeen lisäksi myös yltymätöntä intohimoani pöllöjä kohtaan tyynnyttämään valitsin nätin pöllökaulakorun syksyn neuleasujen kaveriksi. Mun mielestä nää vähän pidemmät korut näyttää vaan niin hyvältä neuleiden kanssa!
Lävistyskoruihin painottuvasta valikoimasta johtuen mulla tietenkin sydän jo pamppaili uusiin, kaksi milliä isompiin tunneleihin päin. Pienessä mielijohteessa nämä tunnelit ja venytyskoru löysivät tiensä muutamalla klikkauksella ostoskoriini. Nämä tunnelit killuvatkin jo mun korvissa, kun tämänkertainen venytysprojekti oli niin minimaalinen ettei aikaa mennyt nimeksikään! Näiden lisäksi mulla lähti tilaukseen uusi teräksinen pallo, jotta olisin saanut mun rustosta uupuvan korun vihdoin paikalleen. Taidokas kun olen, menin heti tän pikkuriikkisen osan hukkaamaan. Ei rusto saanut koruaan tälläkään kertaa - näin kävi yllättäen viime kerrallakin.. :-D

Tässä tilauksessa olin kyllä kaikkeen (paitsi omaan hukkaustaitooni, krhm) tyytyväinen - varsinkin tosi nopeaan toimitukseen. Taisi mennä "huimat" kaksi päivää tilauksesta, kun tämä jo kolahti postiluukusta. Toimituskin tulee kaupan päälle, kun tilaa yli 10 euron edestä - se summa ylittyy helposti, kun tuolta löytyy niin paljon kivoja juttuja!

Kannattaa käydä kurkkaamassa Jumaraudan laaja tarjousvalikoima, jossa on huikeen paljon kaikkea mukavaa ja kimaltelevaa syksyn piristykseksi! Nyt syksyn saavuttua saat lisäksi 25% alennuksen tilauksen loppusummasta, kun syötät koodin MINTSBLOG kassalla kohtaan "minulla on alennuskoodi" :-) Ihania löytöhetkiä


*yhteistyössä Jumarauta, en hyödy linkkien klikkauksesta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti