13.12.2014

December 13th


Punaset farkut, ruutupaita ja raidallinen crop top - kaikki kuvastaa Tayloria. Lisänä pari suihkausta Taylorin Wonderstruck Enchantedia, jonka esittelin edellisessä postauksessa. Taylor täyttää tänään 25 vuotta, ja mä ultimaattisena fanityttönä tietysti juhlistan sitä asiaan kuuluvalla asulla (tosin tää asu on jo eiliseltä, en malttanut odottaa heh). 

Nää punaset farkut on mulla ekaa kertaa jalassa näissä kuvissa - nää oli mulle kuukausi sitten aaaivan liian pienet. Laihtunutko olen, haha :D Tykkään paljon, sain yhdet toisetkin housut vihdoin käyttöön kun sujahtaa nappi kiinni, ihana tunne!

Tänään leivotaankin jotain hyvää Taylorin kunniaksi, koska fangirling-kohtaus kaappas mut jälleen uhrikseen. Ihanaa viikonloppua

4 kommenttia:

  1. ihana sinä ♥ tosi hyviä kuvia!

    VastaaPoista
  2. Oot niin kaunis ja nää on tosi hyvälaatusia kuvia ♥ Mä oon alkanut kuuntelemaan nyt tosi paljon Taylorin biisejä ja ihania on!

    VastaaPoista