21.12.2014

Life messier than my hair

Rahankulutusta, asioiden hoitamista ja luvattomia poissaoloja koulusta. Mun viikko on ollut järkyttävää sekamelskaa, mutta kai se oli sen arvoista. Mä muutan maanantaina. Huomenna. Tää ratkasu johon päädyttiin on hyvin väliaikanen, mutta pääsenpähän Tampereelle, lähemmäs koulua ja kavereita. Mun elämä tulee helpottumaan huomattavasti.

Oon käyttänyt varmaan laittoman paljon rahaa aleshoppailuihin tän viikon aikana. Mä ostin kengät joita oon himoinnut jo kauan varsin huokeaan hintaan, ja myös parit villapaidat tarttu mukaan alerekeistä. Ihan hyvä kai, saan vihdoin mun tyylikriisin edes hetkeks tukahdutettua uusien vaatteiden ansiosta. Muutos mun tuikitavalliseen arkilookkiin on enemmän kuin tervetullut. 

Taidan vielä hetken aikaa makoilla ja nauttia uuden villapaidan pehmeästä tunteesta iholla. Iltapäivällä kipaisenkin kaverilla ottamassa uutta mustetta nahkaan. Jänskättää!

4 kommenttia:

  1. Kyllä itseään saakin hemmotella, mä oon kans kuluttanut varmasti itseeni viime aikoina yhtä paljon, kun muidenkin joululahjoihin :D Voimia muuttoon ja onnee uuteen asuntoon sitten! :)

    VastaaPoista
  2. Muutatko siis aivan yksin asumaan tampereelle?

    VastaaPoista